Viličarji
Najpomembnejši pomočnikiViličar je najpomembnejši pomočnik v notranji logistiki. Kot vsestransko in zmogljivo vozilo za talni transport je idealen za transport in pretovarjanje v skladiščih, proizvodnih obratih in na prostem.
Linde Material Handling ponuja primerne viličarje za vse panoge in zahteve, in to uspešno že več kot 60 let. Ponudba viličarjev Linde je edinstvena: zajema 77 serij z do 382 modeli in več kot 10.000 možnostmi pri opremi. Vodilna načela so vedno produktivnost, varnost in ergonomija.
Katere vrste viličarjev so na voljo?
H20–H35: Popolnost tudi v podrobnostih
Dizelski in plinski viličarji H20–H35 so prvi v novi generaciji viličarjev, s katerimi Linde ponovno postavlja standarde na področju zmogljivosti, ergonomije, varnosti in povezljivosti. Ti viličarji bodo tako tudi v prihodnosti zagotavljali optimalne odgovore na izzive na področju pretoka materiala. Tehnična osnova je preverjeni hidrostatični pogonski sistem, ki moč industrijskega motorja brez izgub prenaša na pogonska kolesa in dvižni hidravlični sistem. Hkrati robustna konstrukcija zagotavlja dolgo življenjsko dobo in malo vzdrževanja.
Tovarniško opremljeni viličarji: nakup novih viličarjev
Če želite kupiti nov viličar Linde, boste prejeli individualni koncept financiranja. Ta bo zagotovil, da bodo stroški in uporaba kar najbolj uravnoteženi. Rešitev ni nujno nakup novega viličarja: Na voljo so tudi leasing, najem, najem pred nakupom ali kratkoročni najem.
Viličar z »življenjskimi izkušnjami«: Preverjeni rabljeni viličarji
Še zlasti zagonska podjetja, podjetja v fazi rasti ali podjetja s spreminjajočimi se obratovalnimi časi viličarjev iščejo načine, kako čim bolj zanesljivo in ekonomično izpolniti te posebne zahteve. Odobreni, sistematično obnovljeni rabljeni viličarji Linde so visokokakovostna in stroškovno učinkovita alternativa. S pomočjo popolne zgodovine viličarja in servisne zgodovine ter skrbnega nadzora pri njegovem vračilu Linde izbere samo najboljše naprave za ta program.
Viličar za časovno obdobje: viličar za najem Linde
Najem viličarja je pogosto bolj ekonomična alternativa kot nakup novega viličarja – na primer med sezonskimi koničnimi obremenitvami in pred večjimi dogodki. Najemne storitve Linde ne pomenijo le hitre dobave nujno potrebnih viličarjev, temveč zajemajo tudi potrebno svetovanje in prilagodljivost. Na ta način lahko podjetja izkoristijo prilagodljive rešitve, še posebej v delovno zelo intenzivnih fazah.
Ekipa viličarjev: upravljanje voznega parka Linde
En viličar zmore veliko, vozni park pa še več. Pogoj je ekonomično upravljanje voznega parka. To zajema identifikacijo viličarjev, pri katerih lahko pride do okvare, ki so preobremenjeni ali premalo izkoriščeni. S sistemom za upravljanje voznega parka Linde connect Linde ponuja natančno tiste informacije, ki jih upravljavci voznih parkov potrebujejo za učinkovito uporabo viličarjev, ne glede na lokacijo in velikost voznega parka, nove in obstoječe viličarje ali naprave drugih proizvajalcev.
Tako delujejo viličarji
Za močno intralogistiko
Viličar je vsestransko vozilo za notranji transport in pretovarjanje. Električni viličarji in viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem Linde so zaradi posebnih lastnosti in raznolikosti opreme že desetletja cenjeni v najrazličnejših panogah. Linde ostaja zvest tej vlogi in za vsako novo logistično zahtevo najde pravo rešitev za viličarje in vozni park.
Konstrukcija viličarja
Pogoni za viličarje
Pri nakupu viličarja nimajo pomembne vloge samo nabavni stroški, temveč tudi obratovalni stroški in stroški energije. Zato so litij-ionske baterije in gorivne celice rešitve, ki poleg motorjev z notranjim zgorevanjem in svinčevo-kislinskih baterij vedno bolj prihajajo v ospredje. Linde Material Handling ponuja najsodobnejšo tehnologijo in storitve za vsak energetski sistem.
S štirimi energetskimi sistemi Linde ponuja primerno rešitev za vsako logistično zahtevo:
Motor z notranjim zgorevanjem
Viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem imajo prednost pred drugimi sistemi: zaradi velikega razmika do tal so primerni tudi za neravna tla, prepričajo pa predvsem z zelo zmogljivimi motorji. Viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem, ki jih ponuja Linde.
Svinčevo-kislinska baterija
Električni viličarji s svinčevo-kislinskimi baterijami so še vedno zelo priljubljeni za večizmensko delo, ki omogoča menjavo baterije, ali kadar se viličarji ne uporabljajo neprekinjeno. To velja npr. za trgovce na drobno, ki viličar potrebujejo za natovarjanje in raztovarjanje le nekaj ur na dan. Električni viličarji, ki jih ponuja Linde.
Litij-ionska baterija
Z litij-ionsko tehnologijo (Li-ION) drage in zamudne menjave baterij niso več potrebne, saj je baterijo mogoče napolniti tudi v kratkih delovnih odmorih.
Gorivne celice
Polnjenje viličarjev z gorivnimi celicami z vodikom traja 1–3 minute. Visoka razpoložljivost viličarjev je velika prednost predvsem pri nepretrganem večizmenskem delu.
Pregled zgodovine viličarjev Linde
-
2019: Nova generacija viličarjev z motorjem z notranjim zgorevanjem
-
2017: Električni viličar številka 111.111
-
2014: 750.000. viličar in prvi sejem World of Material Handling (WoMH)
-
2009: Viličar s hibridnim pogonom in gorivnimi celicami
-
2005: Prvenstvo voznikov viličarjev
-
1985: Elitni razred viličarjev
-
1971: Prvi električni viličar Linde
-
1959: Prvi viličar Linde
2019: Nova generacija viličarjev z motorjem z notranjim zgorevanjem
Z visokozmogljivimi, okretnimi in povezanimi viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem serije 1202 Linde postavi nove panožne standarde za čelne viličarje.
2017: Električni viličar številka 111.111
Koncern Linde proslavlja proizvodnjo 111.111. električnega viličarja serije 386 z vozili E12–E20, ki so prišla na trg leta 2006.
2014: 750.000. viličar in prvi sejem World of Material Handling (WoMH)
Koncern Linde proslavlja proizvodnjo 750.000 viličarjev. Prvi sejem World of Material Handling (WoMH) obišče več kot 6000 strokovnjakov.
2009: Viličar s hibridnim pogonom in gorivnimi celicami
Linde prvič predstavi prototipe z alternativnimi pogoni. Linde leta 2010 kot prvi evropski proizvajalec vozil za talni transport začne s serijsko proizvodnjo viličarjev s pogonom na gorivne celice.
2005: Prvenstvo voznikov viličarjev
Premierno tekmovanje StaplerCup. Na prvem nemškem prvenstvu voznikov viličarjev sodeluje več kot 1500 voznikov.
1985: Elitni razred viličarjev
Serija 351 naredi revolucijo na področju viličarjev V »elitnem razredu« z nosilnostjo 2–3,5 tone postavi dizelski viličar nova merila na področju oblikovanja in zmogljivosti pretovarjanja.
1971: Prvi električni viličar Linde
Prvi električni viličar Linde doživi svetovno premiero na sejmu v Hannovru leta 1971.
1959: Prvi viličar Linde
Zgodba o uspehu viličarjev Linde se začne 1959: Hubtrac je prvi viličar na hidrostatični pogon.