Natančno in hitro premikanje težkih tovorov

Viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem H100–H180 D omogočajo natančno, hitro in ekonomično premikanje tudi zelo težkih tovorov. Zato v primerjavi s konkurenco dosegajo izjemno zmogljivost pretovarjanja. To omogoča hidrostatični pogon Linde, s katerim je težki viličar mogoče premikati na milimeter natančno. Voznik lahko hitro in povsem brez sunkov menja med vožnjo naprej in vzvratno vožnjo, hkrati pa sodobni dizelski motorji zagotavljajo velik navor in majhno porabo goriva.

Lastnosti

Varnost

Velike steklene površine in ukrivljeno vetrobransko steklo vozniku omogočajo zelo dobro vidljivost. To velja tudi za vidljivost nazaj, saj protiutež, ki je optimizirana za čim boljšo vidljivost, zmanjša mrtvi kot na zadnjem delu viličarja. Poleg tega se voznikova kabina nahaja točno na sredini in je obrnjena naprej. Tehnologija nadzora sedeža zaklene delovno in krmilno hidravliko, ko voznik ne sedi v viličarju. Med vzvratno vožnjo težkega viličarja jasen signalni zvok (85 dB) opozarja pešce in druge viličarje.

  • Odlična vidljivost v vse smeri
  • Tehnologija nadzora sedeža
  • Protiutež in dvižni teleskop sta optimizirana za čim boljšo vidljivost
  • Samodejna parkirna zavora

Ergonomija

Cilj pri razvoju teh težkih viličarjev je bil ergonomsko delovno mesto. Zato npr. več gumijastih ležajev ločuje voznikovo kabino od šasije in motorja, kar zmanjša število sunkov in vibracij, ki se prenašajo na voznika. Ergonomsko delovno mesto med drugim zagotavljajo tudi po višini nastavljiva naslon za roke in krmilni drog ter nastavljiv sedež s hidravličnim vzmetenjem. Dvopedalno krmiljenje Linde olajša delovni vsakdan in preprečuje utrujenost s kratkim hodom pedala.

  • Voznikova kabina, ločena z gumijastimi ležaji
  • Sedež s hidravličnim vzmetenjem
  • Upravljanje viličarja brez napora
  • Po višini nastavljiva naslon za roke in krmilni drog

Upravljanje

Viličarji z motorjem z notranjim zgorevanjem H100–H180 D delujejo po načelu »Power on Demand«: število vrtljajev motorja se uravnava glede na potrebno moč. Zato motor vedno deluje v najbolj učinkovitem območju in tako prihrani gorivo. Za visoko zmogljivost pretovarjanja skrbi brezstopenjski hidrostatični sistem Linde, saj voznik za pospeševanje viličarja ne potrebuje sklopke in prestav. Poleg tega se viličar ustavi takoj, ko voznik sprosti pedal za vožnjo. S pomočjo sistema Linde Load Control viličar natančno določi vsako dvižno višino in položaj vilic.

  • Dizelski motorji z velikim navorom
  • Majhna poraba goriva
  • Hidrostatični neposredni pogon
  • Natančno pretovarjanje s sistemom Linde Load Control

Servis

Ne samo, da se hidrostatični neposredni pogon Linde ne obrablja, temveč deluje tudi brez menjalnika, sklopke, diferenciala in bobnastih zavor. To občutno zmanjša servisne stroške viličarja. Hitra vzdrževalna dela omogoča stranska servisna škatla: mehanik ima neposredni dostop do različnih filtrov, baterij, posod za vodo za pranje stekel in diagnostičnih vtičev. Za dela v motornem prostoru je voznikovo kabino mogoče nagniti s pomočjo elektrohidravlične črpalke.

  • Pogon, ki se ne obrablja
  • Stranska servisna škatla
  • Enostavnejši dostop do prostora za motor

Videi in slike

Heavy_forklift_trucks-Mechanischer_Gabeltraeger_tn
Heavy_forklift_trucks-Wellengefuehrtes_zinkenverstellgeraet_tn
Heavy_forklift_trucks-Hydraulisches_zinkenverstellgeraet_tn
Video »Dvižna kabina za neovirano vidljivost« podjetja Linde
Heavy_forklift_trucks-Mechanischer_Gabeltraeger_tn
Heavy_forklift_trucks-Wellengefuehrtes_zinkenverstellgeraet_tn
Heavy_forklift_trucks-Hydraulisches_zinkenverstellgeraet_tn
Video »Dvižna kabina za neovirano vidljivost« podjetja Linde

Tehnični podatki

Model Load capacity/Load Load centre distance Wheelbase Turning radius Travel speed, with/without load
H100/1200 10,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H100/600 10,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4092 (mm) 27,9 / 30 km/h
H120/1200 12,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H120/600 12,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4092 (mm) 27,9 / 30 km/h
H140/1200 14,0 (t) 1200 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H140/600 14,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4206 (mm) 29,7 / 30 km/h
H150/600 15,0 (t) 600 (mm) 2960 (mm) 4206 (mm) 29,7 / 30 km/h
H160/1200 16,0 (t) 1200 (mm) 3600 (mm) 4905 (mm) 29,7 / 30 km/h
H160/600 16,0 (t) 600 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h
H180/600 18,0 (t) 600 (mm) 3300 (mm) 4578 (mm) 29,7 / 30 km/h

Dodatna oprema

Priključne naprave

Na voljo so večpaletne vilice, obračalne naprave, prijemala za bale papirja, trni in še mnogo več.

Nosilci vilic

Ponudba zajema mehanske ali hidravlične nosilce vilic, modele z dodatnim stranskim pomikom končnega položaja, nagibne nosilce vilic in nosilce z gredjo.

Večnamenski nosilci vilic

Nosilce vilic je mogoče opremiti z do šestimi hidravličnimi tokokrogi, ki omogočajo najrazličnejše premike nosilca in vilic: premik celotnega nosilca vilic vstran, tudi kadar sta obe vilici v zunanjem položaju; individualni premik posamezne vilice itd.

Vrtljiva kabina viličarja Linde

Vrtljiva kabina

Celotno kabino je mogoče zasukati v smeri urnega kazalca za 65 stopinj in v nasprotni smeri urnega kazalca za 180 stopinj. Tako ima voznik v vsakem trenutku optimalen pogled na tovor in vozno pot brez telesne drže, ki obremenjuje telo. Kabino je mogoče obračati brezstopenjsko s pomočjo krmilne ročice ali s štirimi gumbi za prednastavljene položaje.

Dvižna kabina pri viličarjih Linde H100–HT180 D

Dvižna kabina

Voznikovo kabino je mogoče brezstopenjsko dvigniti do 2,5 metra. To vozniku omogoča boljši pregled nad tovorom in delovnim okoljem, zato lahko varneje pretovarja blago. Hitrost vožnje se samodejno zmanjšuje z večanjem dvižne višine.

Prikaz bremena

Trenutna teža tovora, ki jo zabeležijo tipala, je prikazana na serijsko vgrajenem 7-palčnem barvnem zaslonu viličarja.

Radar Eye

Med vzvratno vožnjo tipala spremljajo območje za viličarjem. V primeru premičnih in nepremičnih ovir voznik prejme opozorilo v obliki vizualnih in zvočnih signalov. Doseg opozorilnega sistema je nastavljiv.

Ogrevanje mirujočega viličarja

Pri viličarjih te serije je ogrevanje mirujočega viličarja mogoče prek dizelskega motorja in od motorja neodvisnega električnega ogrevanja.

Zahtevaj ponudbo