Avtomatizirani viličarji
Pametna zmogljivost z natančno geonavigacijoBrez voznika in brez premora
Prihodnost pripada avtonomnim logističnim viličarjem. So najbolj učinkoviti pri pretovarjanju velike količine blaga in pri drugih ponavljajočih se logističnih nalogah. Zato podjetje Linde Material Handling s serijo MATIC ponuja vrsto tehnološko dovršenih električnih viličarjev, nizkodvižnih in visokodvižnih viličarjev ter vlačilcev.
Obratovanje brez voznika je mogoče za posamezne viličarje ali v obliki usklajenega voznega parka na skoraj vseh področjih uporabe v industriji in trgovini. Avtomatizirani viličarji niso vezani na posamezne izmene, kar občutno poveča njihovo ekonomičnost. Poleg tega njihovo natančnejše obratovanje povzroči manj škode zaradi delovnih nesreč in stabilizira pretok materiala.
To so preizkušeni modeli viličarjev, ki jih odlikuje kakovost Linde in ki so bili opremljeni s pametno navigacijsko in varnostno tehnologijo. Vse modele te serije je mogoče preprosto upravljati tudi ročno.
Ključna beseda je geonavigacija
Avtonomne logistične viličarje krmili geonavigacijski sistem. Viličarji podrobno zaznavajo svojo okolico in zato lahko varno delajo z ljudmi kot kooperativni roboti oz. tako imenovani »koboti«. Standardno izvedbo sistema sestavljajo štiri optična laserska tipala, ki pregledujejo okolico v vseh smereh do razdalje 30 metrov. Kaj se dogaja okoli viličarjev, spremlja tudi 3D-kamera, ki je nameščena na najvišji točki šasije viličarja.
Podatke obeh sistemov preračunava osrednji računalnik, da se lahko vsak viličar vsakič posebej uskladi z drugimi avtonomnimi viličarji in se varno premika tudi v ozkih prostorih. Zunanja tehnika, kot so v tla vgrajena tirna vodila ali svetlobni reflektorji, ni potrebna za orientacijo in krmiljenje. V novih okoljih, na primer v drugem skladišču, viličarji povsem na novo kartografirajo področje uporabe. Poleg tega lahko prek podatkovnih vmesnikov komunicirajo tudi s skladiščnimi vrati ali z valjčnimi transporterji pa tudi s poslovnimi aplikacijami, kot so sistemi za upravljanje skladišč.
Razvijanje avtonomne intralogistike
Srednjeročno bodo skladišča in logistični viličarji, ki obratujejo v njih, v okviru digitalizacije gospodarstva prerasli v integrirano enoto. Povezava med intralogistiko in zunanjo logistiko se bo okrepila. Z današnjega zornega kota se bodo viličarji in ročni paletni viličarji brez voznikov v prihodnje še bolj povezali z okoljem, v katerem obratujejo.
To zajema npr. še bolj vsestransko usklajevanje »kobota« z zaposlenimi ali še tesnejšo integracijo v sisteme ERP za načrtovanje virov podjetja. Z obratovanjem skladišč, ki bodo v večji meri brez voznikov, pa se bodo povečale tudi zahteve po povezanosti voznih parkov in energijski učinkovitosti uporabljenih viličarjev: to so področja, na katerih Linde poganja razvoj.
5 x večja zmogljivost
Bolj pametno
Geonavigacijski sistem spremeni viličarje in ročne paletne viličarje Linde v natančna logistična vozila z veliko zmogljivostjo pretovarjanja.
Bolj varno
Viličarji z avtonomnim krmiljenjem natančno zaznavajo svojo okolico in se nanjo odzivajo. Varno se izogibajo strukturam, drugim viličarjem in ljudem.
Bolj ekonomično
Avtonomni viličarji Linde so izjemno ekonomični. Niso vezani na izmene, zato so na voljo 24 ur na dan.
Bolj robustno
Modelna serija avtonomnih viličarjev temelji na preizkušenih in robustnih modelih Linde, ki so bili opremljeni s pametnim robotskim krmiljenjem.
Bolj precizno
Avtonomni viličarji Linde praktično ne povzročajo škode, saj so natančnejši od viličarjev z vozniki in odpravljajo človeški faktor.
Viličarji po meri
Avtonomni viličarji Linde so izredno prilagodljivi glede opreme. Vsak model poleg standardne ponuja tudi dodatno opremo. Sem sodijo dodatne navigacijske funkcije, kot so 2D-laserska zavesa in dodatna stranska tipala na laserski osnovi. Med dodatno opremo modelne serije avtonomnih viličarjev Linde sodijo tudi različne velikosti baterij in baterijske ključavnice z elektronsko identifikacijo, čitalniki črtnih kod in hidravlično nastavljive vilice ter različni pogonski in dvižni motorji ali programirljiva omejitev višine dvižnega teleskopa.