"

Avtonomni transportni roboti (AMR) podjetja Linde Material Handling

Pametni dirkalniki
Avtonomni transportni roboti (AMR) podjetja Linde Material Handling med uporabo

Avtonomni transportni roboti (AMR) postajajo vse pomembnejši v sodobni intralogistiki. Samovozeči viličarji s ploščadjo se uporabljajo za avtomatiziran ali polavtomatiziran transport blaga in tako občutno povečajo učinkovitost v skladiščih in logističnih žariščih. Zaradi nizke višine lahko zapeljejo pod transportne regale in vozičke ali pobirajo palete s prevzemnih mest ter jih samostojno prepeljejo na določeno ciljno območje. Samostojno prepoznajo morebitne ovire na poti in se jim izognejo. AMR za orientacijo uporabljajo kode QR na tleh ali lasersko geonavigacijo. Linde Material Handling z avtonomnimi podvoznimi vlačilci C-MATIC in C-MATIC HP ponuja kompaktne modele AMR za avtomatiziran materialni tok.

Učinkovit transport materiala s pomočjo avtonomnih transportnih robotov

Za današnjo intralogistiko so vse bolj značilni standardizirani procesi, pri katerih se blago večkrat transportira na kratkih in srednje dolgih razdaljah do natančno določenih položajev. Avtonomni transportni roboti znatno povečajo učinkovitost teh postopkov. Zaposlene razbremenijo ponavljajočih se transportnih opravil, skrajšajo prehojene razdalje (načelo »blago k človeku«), povečajo zmogljivost pretovarjanja ter močno zmanjšajo število napak in nezgod. Zaradi kompaktnosti in okretnosti ne zavzamejo več prostora kot tovor, ki ga prevažajo, zato so učinkoviti tudi v ozkih prostorih. Preprosto jih je vključiti v obstoječe procese, hkrati pa brezhibno sodelujejo z drugimi avtomatiziranimi komponentami v skladišču.

Vedno v gibanju: možnosti uporabe AMR

Odvisno od modela lahko Avtonomni transportni roboti naenkrat prepeljejo tovore, težke do 1500 kilogramov . Tovor je možno prevzeti skupaj s podvoznimi transportnimi mizami in ga odložiti nekje v prostoru. Možen je tudi prevoz med statičnimi postajami za pretovarjanje ali transportnimi trakovi. Zaradi sodobne varnostne tehnologije je robote AMR mogoče uporabljati tudi v zalo aktivnih skladiščnih okoljih in nakladalnih območjih. Različni senzorji ves čas spremljajo celotno okolje robota, s čimer preprečijo trke in zagotovijo varno delovanje. To pomeni, da lahko avtonomni transportni roboti brez težav sodelujejo z ljudmi in drugimi viličarji tudi v najbolj omejenih prostorih.

AMR C-MATIC HP Linde med delom

Pregled prednosti rešitev z roboti AMR

  • Nosilnost do 1500 kilogramov
  • Kompaktnost in okretnost
  • Transport različnih nosilcev tovora
  • Preprosta integracija v obstoječe procese
  • Litij-ionska tehnologija brez vzdrževanja
  • Možnost kombinirane uporabe

Avtonomni dvojček: AMR podjetja Linde Material Handling

Podjetje Linde Material Handling z modeloma C-MATIC in C-MATIC HP ponuja dva avtonomna transportna robota z različno glavno funkcijo.

C-MATIC

C-MATIC se na svojih poteh orientira po kodah QR, ki so predhodno pritrjene na tla. Primeren je predvsem za popolnoma avtomatizirano delovanje na kratkih ali srednje dolgih transportnih razdaljah. Je zelo kompakten in za prevzem, transport in odlaganje tovora potrebuje zelo malo prostora, kar omogoča, da so prevzemne postaje in skladiščna mesta zelo blizu. C-MATIC lahko – odvisno od modela – prevaža 600, 1000 ali 1500 kilogramov tovora. Še posebej pogosto se uporablja v maloprodaji in logistiki, kjer je mogoče standardizirati nosilce tovora v posameznih procesnih korakih.

Več informacij

C-MATIC HP

Različica HP modela C-MATIC je optimalna rešitev za delno avtomatizirane procese pri kombinirani uporabi. Tu viličar nemoteno deluje skupaj z ljudmi, ročnimi viličarji in avtonomnimi vozili za talni transport v isti procesni verigi. C-MATIC HP za iskanje poti uporablja lasersko geonavigacijo. Prevaža tovore, težke do 1000 kilogramov, in se lahko samostojno orientira v prostoru ter samostojno izogne oviram in drugim viličarjem. Dodatna infrastruktura ni potrebna. Modeli HP so še posebej primerni za proizvodna okolja in ponudnike 3PL, saj je treba različne nosilce tovora pogosto transportirati samodejno in ročno po istih voznih poteh.

Več informacij

Varno, robustno, učinkovito: značilnosti modelov AMR Linde

Avtonomni transportni roboti Linde so kompaktne in zmogljive rešitve, ki jih je mogoče uporabiti za popolno ali delno avtomatizacijo skladiščnih procesov. Oglejte si pregled najpomembnejših funkcij.

Varnost

Zaradi robustnega, vsestranskega kontaktnega traku C-MATIC zagotavlja izjemno varnost pri zavijanju na mestu in vzvratni vožnji. Avtonomni transportni roboti s pomočjo laserskih skenerjev nenehno spremljajo okolico, da se lahko hitro odzovejo na ovire, kot so ljudje in viličarji. Pri tem ni pomembno, ali se ovire premikajo ali mirujejo. Z obdelavo podatkov v realnem času viličarji prilagodijo svojo hitrost razmeram ali ostanejo na mestu, dokler osebe in viličarji ne zapustijo nevarnega območja. Preprosto dostopni stikali za zaustavitev v sili na obeh straneh viličarja še povečata varnost.

Upravljanje

C-MATIC navigira s pomočjo kod QR, ki so nameščene na tleh vzdolž voznih poti in shranjene kot orientacijske točke na digitalnem zemljevidu. Na voljo so tudi izbirne transportne mize, opremljene s kodami QR, s pomočjo katerih C-MATIC prepozna transportno blago in ga razvrsti na ustrezno mesto za skladiščenje in odlaganje. C-MATIC HP se orientira s pomočjo geonavigacije, za katero ni potrebna dodatna infrastruktura. Tako se lahko hitro prilagodi novim potem in okoljem. Če se lokacija spremeni, viličar preprosto na novo kartira okolico. Poleg tega se modeli HP samodejno izogibajo oviram.

Učinkovitost

Pri obeh vrstah navigacije programska oprema izračuna optimalno pot za vsako naročilo za vožnjo. To omogoča pravilno usmeritev nosilca tovora, npr. za ustrezno postavitev materiala na stroje. Pametno upravljanje voznega parka omogoča, da se viličarji samodejno odpeljejo na samopolnilno postajo, ko je raven napolnjenosti baterije nizka.

Servis

Avtonomni transportni roboti Linde zaradi zanesljive tehnologije in robustnih sestavnih delov zagotavljajo visoko razpoložljivost, kar omogoča nizke stroške servisiranja skozi celoten življenjski cikel. Avtonomni viličarji s ploščadjo so bili razviti v skladu z načelom »Design to Service«. To pomeni, da imajo serviserji hiter dostop do vseh pomembnih tehničnih in mehanskih komponent.

Prava rešitev za vsakogar: dodatna oprema za robote AMR za popolne postopke skladiščenja

Za avtonomne transportne robote podjetja Linde je glede na uporabo in zahteve na voljo različna dodatna oprema.

Adapterska plošča

Za direktni transport palet je robote AMR Linde mogoče opremiti z izbirnimi adapterskimi ploščami. Na voljo so za modela C-MATIC 10 in 15 in imajo nosilnost do 1500 kilogramov. Omogočajo standardno predajno višino med 320 in 730 milimetri.

Transportne mize

Podvozne transportne mize omogočajo standardizirano in prilagodljivo pretovarjanje. Na mizah je mogoče tovor prevažati s paletami in brez njih. S kodo QR na spodnji strani miz je mogoče jasno prepoznati prepeljani tovor ter ga tako učinkovito spremljati in upravljati.

Samodejna polnilna postaja

Ko je raven napolnjenosti baterije nizka, avtonomni transportni roboti samodejno poiščejo polnilno postajo in izvedejo postopek polnjenja. Viličar se povsem napolni v približno 1,5 ure. Z eno polnilno postajo lahko polnite več robotov AMR istega tipa.

Varne, robustne, učinkovite: rešitve za avtomatizacijo Linde

Vlačilec P-MATIC

Avtonomni električni vlačilec P-MATIC transportira tovore, težke od 3000 do 5000 kilogramov, in je idealen za skladišča in industrijske obrate.

Več informacij

Visokodvižni viličar L-MATIC

Avtonomni visokodvižni viličar L-MATIC je idealen za natovarjanje in raztovarjanje na manjših višinah ter za transport na daljše razdalje.

Več informacij

Visokodvižni viličar L-MATIC HD

L-MATIC HD je avtomatizirani visokodvižni viličar za učinkovito prevzemanje in skladiščenje srednje težkih tovorov.

Več informacij

Visokodvižni viličar L-MATIC AC

Ta avtonomni čelni visokodvižni viličar ima samonosne vilice in je optimiziran za pobiranje blaga na prevzemnih postajah, ki ne omogočajo dostopa od spodaj.

Več informacij

Visokoregalni viličar K-MATIC

Avtonomni visokoregalni viličar K-MATIC dviguje tovore, težke do 1500 kilogramov, in se ponaša z dvižno višino do 14 metrov.

Več informacij

Regalni viličar R-MATIC

Avtonomni regalni viličarji R-MATIC pretovarjajo tovore, težke do 1600 kilogramov, in so primerni za natovarjanje in raztovarjanje do višine enajst metrov.

Več informacij

Viličar s ploščadjo C-MATIC

C-MATIC je primeren za popolnoma avtomatiziran transport materiala pri tleh in prevaža do 1500 kilogramov tovora.

Več informacij

Viličar s ploščadjo C-MATIC HP

Avtonomni transportni roboti Linde C-MATIC HP samostojno pretovarjajo do 1000 kg težke tovore na srednje in dolge razdalje brez trajno nameščene infrastrukture.

Več informacij

Pogosta vprašanja – pogosta vprašanja o avtonomnih transportnih robotih

Kaj so avtonomni transportni roboti (AMR)?

Avtonomni transportni roboti (AMR) so pametni samovozeči transportni viličarji. Ti se seznanijo s svojim delovnim okoljem in se znajo v njem samostojno orientirati. Primerni so za avtomatizacijo ali delno avtomatizacijo standardiziranih procesnih tokov pri transportu blaga in tako povečajo učinkovitost v skladiščih in logističnih centrih.

Kako delujejo avtonomni transportni roboti (AMR)?

Avtonomni transportni robot (AMR) lahko prevaža blago od točke A do točke B brez posredovanja ljudi. Odvisno od modela roboti AMR za orientacijo uporabljajo različne tehnologije, na primer navigacijo s pomočjo sledenja kodam QR ali geonavigacijo s pomočjo laserja. Avtonomni transportni roboti so praviloma zasnovani kot kompaktni viličarji s ploščadjo. Zaradi nizke višine lahko zapeljejo pod transportne regale in vozičke ali pobirajo palete s prevzemnih mest ter jih samostojno prepeljejo na določeno ciljno območje.

Kje uporabljamo avtonomne transportne robote (AMR)?

Avtonomni transportni roboti (AMR) se običajno uporabljajo predvsem v logističnih in industrijskih okoljih za avtomatizacijo dobavnih in transportnih procesov. Odvisno od modela lahko transportirajo tovore, težke od 600 do 1500 kilogramov. Omogočajo tudi kombinirano uporabo, pri kateri so vključeni v zapletene procesne tokove skupaj z ljudmi in drugimi viličarji.

Kdaj je AMR (avtonomni transportni robot) avtonomen?

Viličarji AMR se uvrščajo med avtonomne, če lahko samostojno opravljajo naloge, ne da bi pri tem morali posredovati ljudje. Naloge, ki jih morajo opraviti, je treba vnaprej poznati in jasno opredeliti. Za krmiljenje AMR obstajajo različni pristopi. V nekaterih primerih je nadzorna programska oprema v viličarju samem, v drugih pa so roboti vključeni v osrednji nadzorni sistem, ki usklajuje naročila za vožnjo in izračuna optimalno pot za vsako nalogo.

Katere prednosti imajo avtonomni transportni roboti (AMR)?

Avtonomni transportni roboti (AMR) povečajo zmogljivost pretovarjanja in tako skrajšajo čas prehoda blaga. Obenem zmanjšajo število napak in nezgod ter telesne poškodbe in poškodbe blaga in infrastrukture. AMR so kompaktni in okretni, saj ne zavzamejo več prostora kot transportirani nosilec tovora. Zato so izjemno učinkoviti tudi v ozkih prostorih. Poleg tega, da so AMR zelo stroškovno učinkoviti, lahko premostijo tudi pomanjkanje osebja s prerazporeditvijo sodelavcev na delovna mesta z dodano vrednostjo. Preprosto jih je vključiti v obstoječe procese ter število in opremo prilagoditi potrebam na kraju samem.

Kako lahko avtonomni transportni roboti (AMR) optimizirajo dobavne verige?

AMR dosegajo največje povečanje učinkovitosti na področjih, na katerih se nenehno ponavljajo monotona skladiščna in transportna opravila. Samovozeči roboti zaposlene razbremenijo monotonih, dolgotrajnih transportnih opravil, ki ne prinašajo dodane vrednosti. Vključiti jih je možno v večizmensko 24-urno skladiščno logistiko. Sproščene kadrovske zmogljivosti se lahko koristno uporabijo drugje. Poleg tega omogočajo večjo preglednost in možnost nadzora pretoka blaga.

Katere naloge opravljajo avtonomni transportni roboti (AMR)?

Danes skorajda ni več omejitev pri uporabi AMR. Še posebej razširjeni so v industrijskih okoljih, na primer za transport v skladiščih ali dostavo na proizvodne linije. Čedalje pomembnejši so tudi v logistiki in intralogistiki.