Prenos palice
2. jul. 2020
Proizvodnja zadnjega viličarja Linde 392/393 označuje konec in začetek novega obdobja
Rdeče podvozje, črni okvir zaščite nad glavo in višje vpeti nagibni cilindri. Posebna zasnova serije viličarjev 392/393 z notranjim izgorevanjem iz Linde Material Handling-a v območju od 2,0 do 3,5 tone je poskrbela za rokovanje z blagom v neštetih podjetjih v Evropi in po svetu v zadnjih 18-ih letih. Ta doba se je končala 1. julija s proizvodnjo zadnjega naročila za enega največjih proizvajalcev opek v Severni Ameriki. V tem času je bilo izdelanih skoraj 161.000 viličarjev. V prihodnosti bodo v montažni tovarni v Aschaffenburgu iz proizvodnega traka prišli le novi dizelski in plinski modeli Linde H20 do H35, predstavljeni v začetku leta 2020.
Povratek k januarju 2002: novi viličar se v spremstvu bengalskega ognjemeta in vznemirljive glasbe pripelje iz ladijskega zabojnika na najvišji nemški gori Zugspitze. Nad jeklenim zabojem se replika viličarja, v celoti izdelana iz ledu in snega, dvigne devet metrov visoko v zimsko večerno nebo. Predstavitev takrat nove serije viličarjev protiuteži serije 39X podjetja Linde Material Handling je bila tako spektakularna, kot sam izdelek.
Serija postavlja tehnične standarde na številnih področjih: na primer s svojimi nagibnimi cilindri. Serijsko višje vpeti nagibni hidravlični valji, se optimalno uravnovesijo in razporedijo težišče tovora enakomerno na ves viličar.
Ti deli obremenitvenih sil, ki delujejo na dvižni teleskop, se preusmerijo prek ogrodja strehe, kar omogoča ožji profil dvižnega teleskopa za boljšo vidljivost. Druga značilnost, ki je do danes edinstvena, je ločevanje podvozja od pogonske in krmilne osi ter od nagibnih valjev, da bi voznika optimalno zaščitili pred škodljivimi človeškimi vibracijami. Elektronsko krmiljenje dvižnega teleskopa z uporabo sistema Linde Load Control je omogočilo inovativno povečanje udobje voznika. Velike krmilne ročice so bile preoblikovane v priročne gumbe, integrirane v širok naslon za roke, s katerimi je voznik lahko usmerjal funkcije jambora in pomožne hidravlike.
Vse te posebne značilnosti, ki so se več kot izkazale, so zdaj tudi del nove generacije vozil, ki jih je Linde Material Handling začel proizvajati v začetku leta 2020 - čeprav v bolj napredni obliki. Novi viličarji, ki se od značilnosti prejšnjega modela vizualno razlikujejo po značilni "plavuti morskega psa" in razvojnim korakom, so standardno povezani v omrežje in komunicirajo prek strežnika v oblaku, obenem pa izpolnjujejo najvišje varnostne standarde - to naredi novo 12xx serijo popolnoma povezanih viličarjev Linde. Nova vozila so lahko opremljena s številnimi asistenčnimi sistemi in svetlobnimi rešitvami ter vozniku nudijo podporo z udobnim delovnim mestom. Poleg tega sodoben, vzdrževanju prijazen industrijski motor z vgrajenim filtrom za delce kot standardnim in optimiziranim hidrostatičnim pogonom Linde zagotavlja trajnost in visoko produktivnost.
"S tem prenosom palice je Linde Material Handling dosegel še en mejnik v zgodovini podjetja," pravi Stefan Prokosch, višji podpredsednik industrijskih viličarjev upravljanja izdelkov pri Linde Material Handling. Zgodovinski triumf viličarjev Linde se je začel leta 1967 z legendarnim Hubtracom, prvi viličarji z zaščito nad glavo pa so sledili kmalu po letu 1968. Leta 1979 je bila predstavljena serija 331. Velik preboj je prišel leta 1985 s serijo 351, od takrat pa so se letne proizvodne številke nenehno povečevale do novih najvišjih vrednosti. Z več kot 100.000 proizvedenimi enotami je bila to najbolje prodajna serijska serija v Evropi, ko je bila serija 39X pripravljena na začetek prodaje konec leta 2001. “Zelo smo ponosni, da smo lahko z našo zdaj ukinjeno serijo ponovno presegli to impresivno številko,« pravi strokovnjak za izdelke Stefan Prokosch in dodaja: »To jasno kaže, da želimo z novo serijo 12xx doseči zelo ambiciozne cilje. «
Edinstvena značilnost viličarja Linde ostaja nespremenjena že desetletja: hidrostatični pogon Linde, ki moč motorja preda na zaprta hidravlična sistema, ki jih ni potrebno vzdrževati in tako brez izgube prenaša moč na pogonska kolesa in dvižno hidravliko. Z nenehnim tehničnim izpopolnjevanjem omogoča nemoten zagon, hitre spremembe smeri in občutljivo, natančno manevriranje v najtesnejših prostorih, hkrati pa zagotavlja maksimalno vodljivost z minimalno porabo goriva.