Funkcija polavtonomne vožnje komisionirnih viličarjev N20 in N20 C
Avtomatsko učinkovitejši
Digitalne procesne in dobavne verige ter naraščajoča individualizacija izdelkov zahtevajo večjo avtomatizacijo intralogističnih postopkov. Horizontalno komisioniranje je odlična možnost za optimizacijo v skladiščih trgovskih verig, ponudnikih logističnih storitev, supermarketih in drogerijah. Postopek komisioniranja sestavljata predvsem hoja in ročno prevzemanje in odlaganje blaga. S pomočjo funkcije polavtonomne vožnje komisionirnih viličarjev Linde N20 SA in N20 C SA (semi-automated) postanejo ti koraki precej učinkovitejši. To močno izboljša produktivnost in zmogljivost pretovarjanja v skladišču.
Boljša zmogljivost na vsakem koraku
Vozila za talni transport imajo kot vmesnik za zaposlene osrednjo vlogo pri optimizaciji komisioniranja. Gre za eno najbolj napornih in najzahtevnejših nalog v skladišču, katere 30–45 odstotkov predstavlja hoja, 30–45 odstotkov pa ročno prevzemanje in odlaganje blaga. Vse skupaj pa je mogoče optimizirati s pomočjo avtomatizacije.
Tu nastopijo polavtonomni načini vožnje komisionirnih viličarjev N20 SA in N20 C SA: močno zmanjšajo količino hoje ter vstopanja in izstopanja iz viličarja, kar neposredno vpliva na zmogljivost pretovarjanja in produktivnost v skladišču. Vsak korak, ki se mu zaposleni izogne, poveča njegovo uspešnost in hitrost komisioniranja. Preskusi z različnimi metodami so pokazali približno 20 odstotkov boljši rezultat pri uporabi polavtonomnih komisionirnih viličarjev Linde v primerjavi z ročnim komisioniranjem. Ena večjih prednosti avtomatizacije: viličarje je mogoče brez težav vključiti v strankine komisionirne postopke, kar zaposlenim omogoča, da ohranijo svojo običajno komisionirno rutino, vendar je ta bistveno hitrejša in varnejša.

Učinkovitejše komisioniranje
Linde je izvedel preskus učinkovitosti treh običajnih postopkov komisioniranja, da bi dokazal visok optimizacijski potencial. Rezultat: v primerjavi s povsem ročnim komisioniranjem je učinkovitost večja za približno 20 odstotkov.
Spremlja in vozi spredaj
Funkcija SA ponuja dva načina za najpogostejše komisionirne postopke: eden najpogostejših postopkov v visokoregalnih skladiščih je komisioniranje na eni strani regala, pri čemer ima pot zaposlenega skozi hodnik obliko črke U. Za to je idealen način »Walk-with-me«. V tem načinu vožnje viličar sledi poti upravljavca. Če se upravljavec ustavi, se ustavi tudi viličar. Če upravljavec nadaljuje hojo, vozilo nadaljuje vožnjo. Voznik lahko ostane pri regalu in prevzame blago – nenehna pot do voznikove ploščadi in nazaj do zadnjega dela vilic ni več potrebna. Zaposleni sproži nadaljevanje vožnje tako, da gre mimo določene točke. Tako imenovano »navidezno steno« je mogoče nastaviti z daljinskim upravljalnikom.
Za manjša skladišča je primeren »neprekinjeni« način, pri katerem viličar vozi po sredini hodnika, zaposleni pa blago nalaga z obeh strani. Njegova pot med obema regaloma je v obliki črke Z, pri tem pa prevzema in odlaga blago. Upravljavec lahko izkoristi funkcijo Stop & Go, s katero viličar pošlje naprej, sam pa ostane na strani z vilicami, kar skrajša prehojeno razdaljo. Po potrebi pa lahko voznik viličar preprosto vozi sam.
Varnost na najvišji ravni
Da polavtonomna vožnja ne bi predstavljala varnostnega tveganja, imajo viličarji na sprednji strani nameščen visokozmogljiv varnostni čitalnik. Ta čitalnik zazna tako ljudi kot druge viličarje in celo ovire, ki se nenadoma pojavijo pred viličarjem. Na ta način prepreči trke in nesreče. Pozicioniranje upravljavca je mogoče s centimetrsko natančnostjo prek daljinskega upravljalnika, ki uporablja ultraširokopasovno tehnologijo za komunikacijo z viličarjem prek štirih, na viličarju nameščenih anten. Polavtonomni način vožnje prav tako zmanjša število napak in nesreč, ker zmanjša nevarnost poškodb zaradi nenehnega vstopanja in izstopanja iz viličarja. Posebna zaščita na sprednjem odbijaču preprečuje, da bi se stopala upravljavca znašla pod vozilom. Več luči, nameščenih na drogu, z različnimi barvami kaže trenutni način vožnje. Svetijo tudi, ko je viličar v polavtonomnem načinu in opozarjajo, če daljinski upravljalnik ni povezan z vozilom. Da je delovno okolje za upravljavca varno in udobno, viličar samodejno vzdržuje razdaljo najmanj 50 centimetrov do regala in se ustavi na koncu hodnika, da ne trči v druge viličarje na glavnih transportnih poteh v skladišču.
